سه‌شنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۸

مدیریت شهری پاسخ‌گو؛ ثبت و پیگیری 202 مراجعه مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین

عصارزاده مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: براساس اعلام سامانه های شهرداری قزوین، طی ماه گذشته مجموعاً 202 مورد مراجعه مردمی در نواحی سه گانه منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به این خبر اظهار کرد: این مراجعات از مسیرهای مختلفی صورت گرفتند، از مراجعه حضوری در دفاتر نواحی گرفته تا تماس با سامانه ۱۳۷، که نشان‌دهنده مشارکت و دغدغه‌مندی بالای شهروندان در ارتقاء خدمات شهری است.

 وی افزود: بر اساس اطلاعات ثبت‌شده، از این تعداد 90 مراجعه در ناحیه شهری شهیدبابایی، 96 مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهید بهشتی و 16 مورد هم در ناحیه اندیشه ثبت شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت:  شهرداری منطقه ۲ با هدف تسهیل ارتباطات مردمی، چهار مسیر را برای دریافت نظرات و پیشنهادها تدارک دیده است که شامل حضوری، تلفنی، مکاتبه‌ای و سامانه ۱۳۷ می شود و این کانال‌ها موجب شده‌اند تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

عصارزاده با بیان اینکه البته عدد اعلام شده به استثنا بازدیدهای میدانی مدیران منطقه و حضور هفتگی شورای شهر قزوین به جهت دیدار مردمی در منطقه است، اظهار داشت: این روند، بخشی از برنامه‌ شهرداری در تقویت مشارکت اجتماعی و ارتقاء تعامل دوسویه با شهروندان است تا خدمات شهری نه تنها سریع‌تر و بهتر، بلکه دقیق‌تر و مطابق با خواسته‌های مردم انجام شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط