تعاملات منظم، کلید بهینهسازی امور اجرایی و جلب رضایت مردم
حقشناس، رئیس کمیسیون خدمات شهری، شهرسازی و نظارت و شورایاریها:
حقشناس، رئیس کمیسیون خدمات شهری، شهرسازی و نظارت و شورایاریها، در جلسه کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر شهرداری قزوین که در سالن مفاخر برگزار شد، بر اهمیت راهبردی تعاملات و برگزاری جلسات منظم تأکید کرد.
محسن حقشناس در این جلسه گفت: تجربه نشان داده است که این جلسات، نقش کلیدی در بهینهسازی امور اجرایی شهر دارند و ما باید بهطور جدی بهسوی این الگو پیش برویم.
حق شناس با اشاره به بازخوردهای مثبت دریافتی از سوی شهروندان در خصوص فعالیتهای شهرداری در سالهای اخیر، افزود: برای دستیابی به بهبود مستمر در زیرساختها و تسریع روند فعالیتها، ضرورت دارد که سطح همکاریها در سطوح مختلف شهرداری به حد اعلای خود برسد.
وی همچنین بر لزوم افزایش هماهنگی در اجرای پروژهها تأکید کرد و گفت: روند حفاریها و تعمیرات باید بهگونهای برنامهریزی و اجرا شود که کمترین اختلال را در زندگی روزمره شهروندان ایجاد کند، جلب رضایت مردم باید همواره اولویت اصلی ما باشد.
حقشناس از تمامی اعضای کمیسیون و مدیران مربوطه خواست، تمامی تلاش خود را در راستای بهبود کیفیت خدمات شهری و تعاملات مؤثر به کار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: روند حفاریها و تعمیرات باید بهگونهای برنامهریزی و اجرا شود که در نهایت ، رضایت حداکثری مردم جلب گردد و هیچگونه خللی در ارائه خدمات عمومی به شهروندان به وجود نیاید.
انتهای پیام/