سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

هنرور:

شهرداری قزوین در اجرای فیبر نوری گام موثری برداشته است

علیرضا هنرور، مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت:شهرداری قزوین در راستای تحقق اجرای پروژه فیبر نوری شبکه دولت همراهی و مساعدت فراوانی با شرکت مخابرات قزوین داشته و با صدور مجوز حفاری رایگان جهت تسریع در اجرای این پروژه اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر؛ هنرور گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده در استانداری قزوین همه دستگاه‌های اجرایی اعم از استانی و شهرستانی موظفند به شبکه دولت (سیستم دولت الکترونیک) تجهیز و متصل شوند که این مهم توسط شرکت مخابرات منطقه قزوین و همراهی و همکاری شهرداری تحقق می پذیرد.

هنرور راه اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی را در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی دانست و گفت: اتصال دستگاه‌ها به شبکه دولت ازشاخص‌های اصلی فعالیت نظام مدیریت اطلاعات در راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد، که در این راستا مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین، با پیگیری مستمر جهت اجرایی شدن آن تلاش بسیاری نموده است.

وی در ادامه افزود: شبکه دولت با ایجاد بستری قابل‌ اعتماد در برقراری ارتباط و تبادل الکترونیکی اطلاعات با به حداقل رساندن مکاتبات کاغذی، تأمین اطلاعات موردنی ازسازمان‌ها و مدیران را تسریع می نماید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط