سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۷

هماهنگی پروژه های شهری سال 98 در اولین کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین

علیرضا هنرور ، مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین، گفت: اولین کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین در سال 98 برگزار شد و از موارد مطرح شده در این جلسه همکاری ادارت در پروژه ساماندهی بازار بود و هماهنگی های لازم جهت تسریع در این پروژه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین؛ هنرور افزود: بازار سنتی قزوین یکی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر قزوین است که باید علاوه بر حفظ زیبایی و بنای میراثی آن، از ایمنی لازم برخودار باشد.

وی افزود: رفع خطر در محدوده بازار از اولویت های شهرداری و ادارات خدمات رسان بوده و باید در کوتاه ترین زمان ممکن این مهم به پایان برسد.

هنرور خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد با همکاری پلیس راهور، شهرداری و شرکت برق، کابل های برق موجود در محدوده بازار در ساعات بدون ترافیک شب، ساماندهی و ایمن شود.

رییس کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر گفت: کمبود روشنایی برخی از معابر شهری از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه بود که بنا بر اظهار پلیس راهور باعث وقوع سوانح رانندگی می شود و شرکت توزیع برق قزوین آمادگی خود را در رابطه با اصلاح روشنایی معابر مورد نظر اعلام کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط