سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۰۳

هنرور:

شفافیت صورت حساب های مالی موجب برنامه ریزی بهتر و دقیق تری در پروژه های شهری می شود

علیرضا هنرور مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر: مطابق دستورالعمل کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر حساب های فی ما بین شهرداری و ادارات خدمات رسان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر؛ هنرور گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهر قزوین در راستای تسهیل در روند اجرای پروژه های زیرساخت شهری، بدون در نظر گرفتن مسائل مالی فی مابین، همکاری لازم را داشته و در پایان هر سال سر بار هزینه های پروژه های شهری که به طرفین وارد شده مورد بررسی قرار گرفته و نهایتاً تسویه حساب آنها انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه، درآمدهای پایدار با شفافیت صورت حساب های مالی محقق می شود افزود: یکی از وظایف مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر انجام تسویه حساب شرکت های خدمات رسان و شهرداری می باشد، تا با اطلاع از میزان درآمد و هزینه های سال گذشته نسبت به برنامه ریزی دقیق و منظم اقدام شود.

وی در ادامه افزود: بی شک در گستره دنیای کنونی و پیچیدگی های فراوانش در بسیاری از بخش ها، هدایت و ساختن مسیر آینده و توسعه و سازماندهی اش به برنامه های راهبردی با ماموریت ها و چشم انداز درخشان نیازمند است تا بتوانند با خلاقیت، تجربه و پشتکار این پروسه را به سمت تعالی سوق دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط