چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۶

حمید کبیری ، مسئول روابط عمومی هماهنگي امور اجرايي شهر ؛

چارت سازمانی مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر تدوین شد

چارت پیشنهادی مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر در کوتاه ترین زمان ممکن تدوین و به معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قزوین ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر ؛ کبیری افزود : در ساختار سازمانی چارت پیشنهادی ، علاوه بر 3 اداره و یک مرکز ، کمیته ارزیابی هماهنگی امور اجرایی شهر نیز جهت بررسی عملکرد حوزه های اجرایی دیده شده است .
اين مسئول اضافه کرد: چابکسازی ساختار سازمانی و یکپارچه سازی امور اجرایی از اولویت های این مدیریت در تهیه چارت تشکیلاتی بوده و در این راستا سعی شد تا با کمترین پست سازمانی چارت تدوین شود .
وی در پایان خاطر نشان کرد : در تدوین این چارت سعی شده تا معضلاتی که در امور اجرایی شهر در خصوص ایجاد ساختار سازمانی و پست های سازمانی وجود داشته با کارشناسی مناسب در مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر رفع شود که این امر، مهم ترین ویژگی چارت مذکور می باشد.

 

تصاویر مرتبط