پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۱

توسعه شهر قزوین در سایه همفکری، همدلی و همراهی محقق می شود

مجید سلطانلو؛ دبیر کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر شهرداری قزوین گفت:توسعه شهر قزوین در سایه همفکری، همدلی و همراهی محقق می شود

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر شهرداری قزوین؛مجید سلطانلو در جلسه بحث پیرامون جابجایی تاسیسات دستگاه های خدمات رسان در پروژه کمربندی شرق افزود: همدلی  برای  برقراری و ایجاد نظم و وحدت رویه در اجرای طرح ها و برنامه های مدیریت شهری به منظور حفظ و ارتقای پروژه های در دست اقدام،  ضروریست.

 

سلطانلو افزود: با اجرای دقیق برنامه ها و طرح های ارائه شده به کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر، اعضاء کمیسیون مصمم هستند به همکاری همه جانبه برای تسهیل در اموراجرایی عمرانی شهر و پروژه هایی که در اولویت قرار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه بحث پیرامون جابجایی تاسیسات دستگاه های خدمات رسان در پروژه کمربندی شرق در کمترین زمان ممکن جهت پیشرفت پروژه اتصال بلوار پیامبر اعظم به بلوار آیت ا... ابوترابی و همچنین تاکید بر لزوم تسریع در روند اخذ مجوز برای اجرای شبکه گاز رسانی به شهرک عظیمیه و رعایت ضوابط و مقررات مبنی بر اجرای دقیق دتایل فنی مصوبه مطابق با (دفتر فنی استانداری) در زمان اجرای پروژه بود که در این خصوص تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط