چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

هماهنگی شهرداری در امور اجرایی طرح ها و برنامه ها

دبیر کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر گفت: برگزاری جلسات کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر، بررسی دقیق تر و اتخاذ تصمیم درست، طرح ها و برنامه ها ، موجبات هماهنگی و مدیریت بهینه پروژه های در دست انجام سطح شهر را با دستگا ه های خدمات رسان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر؛ توسعه فیبر نوری توسط شرکت مخابرات و سازمان فآوای شهرداری قزوین به منظور ایجاد بستری مناسب برای اینترنت پرسرعت که در سه فاز مجزا در سطح شهر به زودی اجرایی خواهد شد و آمادگی شهرداری برای صدور مجوز در مناطق چهار گانه و طرح در کمیته فنی ومالی وارد مرحله جدیدی شد.

 سلطانلو گفت: دراین جلسه با دستگاه های خدمات رسان هماهنگی، برای بالا آوردن دریچه های تاسیسات شهری در سطح شهر تصمیماتی گرفته شد و با نظر به اجرای آسفالت شبانه توسط معاونت عمرانی شهرداری،  همکاری دستگاه های خدمات رسان برای این هماهنگی لازم و ضروری است.

وی گفت:  دیگر تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر، ساماندهی و اصلاحات برق در بازار سنتی قزوین بود و نیز با عنایت به اهمیت پروژه شبکه انتقال خط لوله 800 شرکت آبفا و لزوم اجرای حوضچه شیر فشار شکن در چهار راه شهید بابایی مقرر گردید، تسریع در پاکسازی محیط برای رفاه حال شهروندان اقدامات لازم انجام گیرد و جابجایی تاسیسات پروژه پل یادگار امام در هفته کاری به اتمام برسد.

تصاویر مرتبط