دوشنبه ۰۷۷۹/۱۲/۰۴

شهردار قزوین:

شهرداری آماده همکاری با دستگاه‌ها برای ارتقای شهر است

شهردار قزوین با تاکید بر اهمیت همدلی نهادها و دستگاه‌ها برای ارتقای شهر گفت: شهرداری آماده همکاری با همه دستگاه‌ها با هدف ارتقای قزوین است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین؛ نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین، محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر، نوری چگینی معاون عمرانی فرماندار، علیرضا هنرور مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر و جمعی از مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های خدمات‌رسان و مجموعه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

شهردار قزوین در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان با نگاه دلسوزانه در سایه وحدت و همدلی می‌توانند شهر و شهروندان قزوین را به جایگاه واقعی و آرمانی خود برسانند.

صباغی با تاکید بر ضرورت تکریم شهروندان و ارباب رجوع و همچنین ارتقای سطح رضایتمندی آنان افزود: شهرداری قزوین آماده همکاری با همه دستگاه‌ها با هدف ارتقای شهر تاریخی قزوین خواهد بود.

حق شناس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: شهرداری در چارچوب اختیارات و وظایف خود در بخش خدمات شهری برای کاهش و حل مشکلات و معضلات مربوط به شهر با منطق حکیمانه راهگشای اهداف مدیریت شهری خواهد بود.

وحدانی فر، دبیر کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر نیز به عنوان دیگر سخنران این برنامه اظهار کرد: شهرداری قزوین با انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور اجرای شبکه زیر ساختی در اراضی تازه تفکیک شده و با در خواست دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمیته‌های تخصصی، در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات برای شهر و شهروندان اقدام می‌کند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط